Edut seuroille

Kilpailupaikan tulosohjelma
Pohjolan Tuplaturva ja muut vakuutukset
Sopimukset musiikin julkisesta esittämisestä
Autovuokraamo Sixt (etu myös jäsenyhdistyksen jäsenille)

KILPAILUPAIKAN TULOSOHJELMA

Kilpailunjärjestäjillä on mahdollisuus ottaa käyttöönsä erillistä korvausta vastaan SAGIn kilpailu- ja tulosjärjestelmän kanssa yhteensopiva kilpailupaikan tulosohjelma, joka helpottaa tulosten käsittelyä kilpailupaikalla sekä tulosten sähköistä toimittamista SAGIlle.

Lisätietoja: kitu (at) agilityliitto.fi

POHJOLAN TUPLATURVA JA MUUT VAKUUTUKSET

Suomen Agilityliitto kuuluu Olympiakomitean ja vahinkovakuutusosakeyhtiö Pohjolan sopiman urheilun Tuplaturvavakuutuksen piiriin. Tuplaturva on voimassa SAGIn sekä SAGIn jäsenyhdistysten toiminnassa, ja SAGIn jäsenyhdistykset maksavat vakuutuksesta viidentoista (15) euron suuruisen vuosimaksun jäsenmaksun maksamisen yhteydessä. Tuplaturva sisältää toiminnanvastuuvakuutuksen sekä vapaaehtoistyöntekijöiden tapaturmavakuutuksen. Vakuutus kattaa laajasti kilpailu-, koulutus- ja yhdistystoiminnassa syntyneet vahingot ja tapaturmat.

Kilpailunjärjestäjien ei tarvitse erikseen ottaa ryhmätapaturmavakuutusta kilpailujen talkootyöntekijöille eikä henkilö- ja esinevahingot kattavaa toiminnanvastuuvakuutusta, sillä Tuplaturva sisältää nämä vakuutukset. Ne agilitytuomarit, jotka mahdollisesti veloittavat erillisen tuomarointi- tai muun palkkion eivät kuulu Tuplaturvan piiriin, vaan heidän on itse huolehdittava vakuutusturvastaan.

Suomen Agilityliiton jäsenyhdistykset voivat halutessaan liittyä erillistä korvausta vastaan Pohjolan tarjoaman hallinnon vastuuvakuutuksen ja urheilujärjestöjen omaisuusturvan piiriin.

Tarkempia tietoja Olympiakomitean ja vahinkovakuutusosakeyhtiö Pohjolan sopimista vakuutuksista löytyy Olympiakomitean verkkosivuilta.
Lisätietoja: toiminnanjohtaja (at) agilityliitto.fi

SOPIMUKSET MUSIIKIN JULKISESTA ESITTÄMISESTÄ (TEOSTO, GRAMEX)

Suomen Agilityliitto on liittynyt Olympiakomitean sekä Teoston ja Gramexin neuvottelemien musiikin julkista esittämistä kokevien sopimusten piiriin. Sopimusten mukaan musiikin julkinen esittäminen järjestäytyneen liikuntatoiminnan osalta on vapaata. SAGIn ja jäsenseurojen ei tarvitse enää jatkossa erikseen maksaa Teostolle ja Gramexille korvauksia. Sopimukset ovat voimassa 1.1.2013 lähtien.

Sopimuksen keskeisiä kohtia ovat:

1. Liikunta- ja urheiluseurat voivat vapaasti sopimuksen puitteissa esittää musiikkia eri urheilutilaisuuksissa ja -tapahtumissa sekä liikuntatunneilla.
2. Sopimus kattaa tapahtumat joiden osallistuja- tai katsojamäärä on alle 15 000.
3. Sopimukseen ei kuulu elinkeinotoiminnan yhteydessä tapahtuva musiikin esittäminen.
4. Sopimuksen edellytyksenä on, että tapahtuman, toiminnan tai tilaisuuden järjestäjä on SLU:n lajiliitto, seura tai joukkue.

Musiikin julkista esittämistä SAGIn jäsenyhdistyksen/jäsenyhdistysten määräysvallassa olevissa halliyhtiöiden tiloissa on tarkennettu siten, että

1. taustamusiikin soittaminen on mahdollista kaikkien SAGIn jäsenseurojen järjestämien harjoitusten, kilpailujen sekä muiden tilaisuuksien ja toiminnan yhteydessä riippumatta siitä, mikä taho halliyhtiön omistaa

2. muiden tapahtumanjärjestäjien tilaisuuksien aikana musiikin julkinen esittäminen ei ole sallittua ko. sopimusten puitteissa

3. taustamusiikin soittaminen yksityishenkilöiden käyttämillä vuoroilla ei ole sallittua ko. sopimusten puitteissa.

Tarkempia tietoja Teosto/Gramex sopimusten sisällöstä löytyy Olympiakomitean verkkosivuilta.
Lisätietoja: toiminnanjohtaja (at) agilityliitto.fi

AUTOVUOKRAAMO SIXT

Kaikki Agilityliiton jäsenseurojen jäsenet ovat oikeutettuja Sixt Gold-korttiin. Gold-kortti oikeuttaa mm. jopa 10% alennukseen autonvuokrauksista ympäri maailman.

Jäsenseurojen jäsenet saavat Gold-korttinsa seuraavalla tavalla:

1. Täytä korttihakemus Sixt Express-kortille osoitteessa https://www.sixt.fi/palvelut/sixt-kortit/
2. Laita sähköpostiviesti osoitteeseen rent@sixt.fi. Laita viestiin nämä asiat:
- Jäsenseurasi nimi
- Tunnistuskoodi: Agility2017
- Kerro viestissä, että haluat Express-korttisi päivitettävän Goldiin
(voit tehdä kohdan 2 heti lähetettyäsi Express-korttihakemuksen)

3. Päivitämme korttisi Gold-kortiksi heti, kun saamme viestisi (ja kun jäsenryhmän jäsenyys on tarkistettu). Saat sähköpostiisi korttisi numeron.

4. Kortti saapuu kuukauden sisällä. Gold-tason edut ovat heti käytössä vuokrauksissasi korttinumerollasi!

Edut lisenssinhaltijoille

AGRIA ELÄINVAKUUTUS

SAGIn lisenssinhaltijat saavat jatkossa alennuksia Agrian vakuutuksista.

Suomen Agilityliitto ja Agria Eläinvakuutus ovat aloittaneet yhteistyön. Agria on vuosina 2017–2018 yksi Agilityliiton pääsponsoreista.

Yhteistyön ansiosta Suomen Agilityliiton lisenssinhaltijoilla on mahdollisuus saada Agrialta kymmenen prosentin alennus koiravakuutustensa vakuutusmaksuista. Jos perheessä on useita koiria, ryhmäalennus voi kasvaa jopa 25 prosenttiin.

Etuhinnat ovat sovellettavissa vain SAGIn jäsenyhdistysten lisenssinhaltijoiden koirille.

– Yhteistyö on meillekin iso juttu. Pääsemme näkymään SAGIn rinnalla suurissa tapahtumissa, muun muassa Pohjoismaiden mestaruuskilpailuissa vuonna 2018. Agriahan toimii kaikissa Pohjoismaissa, sanoo Agrian Suomen maajohtaja Anna Linder.

Agria on yksi maailman suurimpia eläinvakuutusyhtiöitä. Se tarjoaa markkinoilla täyden valikoiman vakuutustuotteita koiranomistajille ja -kasvattajille Suomessa.

Agilityharrastajien kannalta hyödyllinen on esimerkiksi käyttöominaisuusvakuutus, joka korvaa vakuutuksenottajalle, jos koiran käyttöominaisuus menee esimerkiksi loukkaantumisen takia. Hoitokuluvakuutukseen puolestaan voi ottaa lisäturvaksi kuntoutusturvan, joka korvaa kuntoutuksen aiheuttamat kustannukset.

Lue lisää vakuutuksista Agrian sivuilta.