Kilpailupaikan tulosohjelma
Sporttirekisteri
Ebookers
Ramirent
Eckerö Line, risteilyt ja reittimatkat, ryhmät
Holiday Club

Autovuokraamo  Sixt

KILPAILUPAIKAN TULOSOHJELMA

Kilpailunjärjestäjillä on mahdollisuus ottaa käyttöönsä erillistä korvausta vastaan SAGIn kilpailu- ja tulosjärjestelmän kanssa yhteensopiva kilpailupaikan tulosohjelma, joka helpottaa tulosten käsittelyä kilpailupaikalla sekä tulosten sähköistä toimittamista SAGIlle.

Lisätietoja: kitu (at) agilityliitto.fi

POHJOLAN TUPLATURVA JA MUUT VAKUUTUKSET

Suomen Agilityliitto kuuluu VALOn ja vahinkovakuutusosakeyhtiö Pohjolan sopiman urheilun Tuplaturvavakuutuksen piiriin. Tuplaturva on voimassa SAGIn sekä SAGIn jäsenyhdistysten toiminnassa, ja SAGIn jäsenyhdistykset maksavat vakuutuksesta viidentoista (15) euron suuruisen vuosimaksun jäsenmaksun maksamisen yhteydessä. Tuplaturva sisältää toiminnanvastuuvakuutuksen sekä vapaaehtoistyöntekijöiden tapaturmavakuutuksen. Vakuutus kattaa laajasti kilpailu-, koulutus- ja yhdistystoiminnassa syntyneet vahingot ja tapaturmat.

Kilpailunjärjestäjien ei tarvitse erikseen ottaa ryhmätapaturmavakuutusta kilpailujen talkootyöntekijöille eikä henkilö- ja esinevahingot kattavaa toiminnanvastuuvakuutusta, sillä Tuplaturva sisältää nämä vakuutukset. Ne agilitytuomarit, jotka mahdollisesti veloittavat erillisen tuomarointi- tai muun palkkion eivät kuulu Tuplaturvan piiriin, vaan heidän on itse huolehdittava vakuutusturvastaan.

Suomen Agilityliiton jäsenyhdistykset voivat halutessaan liittyä erillistä korvausta vastaan Pohjolan tarjoaman hallinnon vastuuvakuutuksen ja urheilujärjestöjen omaisuusturvan piiriin.

Tarkempia tietoja VALO:n ja vahinkovakuutusosakeyhtiö Pohjolan sopimista vakuutuksista löytyy Valon verkkosivuilta.

Lisätietoja: toiminnanjohtaja (at) agilityliitto.fi

SOPIMUKSET MUSIIKIN JULKISESTA ESITTÄMISESTÄ (TEOSTO, GRAMEX)

Suomen Agilityliitto on liittynyt VALOn sekä Teoston ja Gramexin neuvottelemien musiikin julkista esittämistä kokevien sopimusten piiriin. Sopimusten mukaan musiikin julkinen esittäminen järjestäytyneen liikuntatoiminnan osalta on vapaata. SAGIn ja jäsenseurojen ei tarvitse enää jatkossa erikseen maksaa Teostolle ja Gramexille korvauksia. Sopimukset ovat voimassa 1.1.2013 lähtien.

Sopimuksen keskeisiä kohtia ovat:

1. Liikunta- ja urheiluseurat voivat vapaasti sopimuksen puitteissa esittää musiikkia eri urheilutilaisuuksissa ja -tapahtumissa sekä liikuntatunneilla.
2. Sopimus kattaa tapahtumat joiden osallistuja- tai katsojamäärä on alle 15 000.
3. Sopimukseen ei kuulu elinkeinotoiminnan yhteydessä tapahtuva musiikin esittäminen.
4. Sopimuksen edellytyksenä on, että tapahtuman, toiminnan tai tilaisuuden järjestäjä on SLU:n lajiliitto, seura tai joukkue.

Musiikin julkista esittämistä SAGIn jäsenyhdistyksen/jäsenyhdistysten määräysvallassa olevissa halliyhtiöiden tiloissa on tarkennettu siten, että

1. taustamusiikin soittaminen on mahdollista kaikkien SAGIn jäsenseurojen järjestämien harjoitusten, kilpailujen sekä muiden tilaisuuksien ja toiminnan yhteydessä riippumatta siitä, mikä taho halliyhtiön omistaa

2. muiden tapahtumanjärjestäjien tilaisuuksien aikana musiikin julkinen esittäminen ei ole sallittua ko. sopimusten puitteissa

3. taustamusiikin soittaminen yksityishenkilöiden käyttämillä vuoroilla ei ole sallittua ko. sopimusten puitteissa.

Tarkempia tietoja Teosto/Gramex sopimusten sisällöstä löytyy Valon verkkosivuilta.

Lisätietoja: toiminnanjohtaja (at) agilityliitto.fi

SPORTTIREKISTERI

Sporttirekisteri on VALOn ja sen jäsenjärjestöjen yhteinen henkilö- ja organisaatiotietokanta. Sporttirekisteri on suunniteltu toimimaan lajiliittojen ja urheiluseurojen yhteisenä jäsenrekisterinä ja toimii myös SAGIn lisenssi- ja vakuutusrekisterinä.

Sporttirekisterin laajentaminen seurojen käyttöön on mahdollista, mikäli riittävän usea seura olisi kiinnostunut siirtämään jäsenrekisterinsä Sporttirekisteriin.

Lisätietoja: toimisto (at) agilityliitto.fi

EBOOKERS

Koti- ja ulkomaan matka-alennuksiin ja matkatoimistopalveluihin ovat oikeutettuja kaikki Agilityliiton jäsenyhdistykset. Edut koskevat laajasti myös kaikkea urheilumatkailua, kuten fanimatkoja. Ebookersin sopimus ei myöskään sulje pois seurojen tai lajiliittojen jo olemassa olevia yhteistyösopimuksia, vaan parantaa mahdollisuuksia edullisempien matkahintojen löytämiselle.

Käytössäsi on toimistoaikoina (klo 8-18) suomenkielinen puhelinpalvelu, p. 09-74790122, sekä ympärivuorokautinen englanninkielinen puhelintuki ongelmatilanteiden varalle. Matkojen varaus hoituu kätevästi joko verkkopalvelun, puhelimen tai sähköpostin kautta.

Tee matkavaraus tästä

(Varauskone löytyy sivun oikeasta yläkulmasta)

Tehdessäsi matkavarauksia, käyttämällä oheisia koodeja saat oikean alennusprosentin loppusummaan:

• Lento-hotelli-paketti (min 2 yötä) VALO40
  • Hotelliyö (min 2 yötä) VALO15
  • Hotelliyö VALO10

RAMIRENT

Valo ja Ramirent Finland Oy haluavat auttaa seurojen, lajiliittojen ja muiden liikuntatoimijoiden toimintaa tarjoamalla laadukkaita ja pitkälle mietittyjä tapahtumarakentamisen palveluratkaisuja edullisesti.

Helppo saavutettavuus, rahanarvoinen ongelmanratkaisu

Ramirent on maanlaajuisella 75 toimipisteen verkostollaan Suomen suurin konevuokraamo.
Laajan verkostonsa ansiosta Ramirentin palvelut ovat aina paikallisten liikuntatoimijoiden saavutettavissa.

Ramirentin ja Valon yhteistyö takaa kumppaneille laadukkaan asiakaspalvelun yhdistettynä kilpailukykyiseen hintatasoon. Kaikkiin Valon kautta tehtäviin toimeksiantoihin on sovittu merkittävä 65% alennus kulloinkin voimassa olevasta hinnoista. Alennus koskee vain hinnoiteltuja tuotteita. Muut tuotteet erillisen tarjouksen mukaan. Tavoitteena on lisätä suomalaisten liikkumista rakentamalla eri tapahtumista entistä laadukkaampia.

Laaja valikoima

Ramirentilla on markkinoiden laajin valikoima. Yhden katon alta seura tai liitto saa nykyään kaiken tarvitsemansa tapahtumarakentamiseen aina TV-kameratelineistä, katsomoista, nostimista, teltoista, WC-tiloista, turva-aidoista, generaattoreihin ja väliaikaisiin tilaratkaisuihin.

Valikoimaa on kuvattu tarkemmin tämän sivun alalaidassa sekä Event esitteessä

Yhteydenotot

Yhteydenottopyyntö tehdään lomakkeella

Hinnoittelu: Kaikkiin Valon yhteydenottolomakkeen kautta tehtäviin toimeksiantoihin on sovittu merkittävä 65% alennus kulloinkin voimassa olevasta hinnoista. Alennus koskee rakennuskoneita, henkilönostimia, maantiivistäjiä, sähköistys ja lämmitys sekä turvallisuus ja tuenta -tuoteryhmiä. Muut tuotteet hinnoitellaan erillisen tapahtumakohtaisen tarjouksen mukaan. Suurempien tapahtumien mahdollisesta markkinoinnista ja näkyvyydestä neuvotellaan aina erikseen.

Palauta tilihakemus mikäli haluat laskutusasiakkaaksi.

AUTOVUOKRAAMO SIXT

Kaikki Agilityliiton jäsenseurojen jäsenet ovat oikeutettuja Sixt Gold-korttiin. Gold-kortti oikeuttaa mm. jopa 10% alennukseen autonvuokrauksista ympäri maailman.

Jäsenseurojen jäsenet saavat Gold-korttinsa seuraavalla tavalla:

1. Täytä korttihakemus Sixt Express-kortille osoitteessa https://www.sixt.fi/palvelut/sixt-kortit/
2. Laita sähköpostiviesti osoitteeseen rent@sixt.fi. Laita viestiin nämä asiat:
- Jäsenseurasi nimi
- Tunnistuskoodi: Agility2017
- Kerro viestissä, että haluat Express-korttisi päivitettävän Goldiin
(voit tehdä kohdan 2 heti lähetettyäsi Express-korttihakemuksen)

3. Päivitämme korttisi Gold-kortiksi heti, kun saamme viestisi (ja kun jäsenryhmän jäsenyys on tarkistettu). Saat sähköpostiisi korttisi numeron.

4. Kortti saapuu kuukauden sisällä. Gold-tason edut ovat heti käytössä vuokrauksissasi korttinumerollasi!