Anotut agilitykilpailut

Kilpailunjärjestäjälle

Kilpailukirja ja sen merkinnät

Meriittiplakaatit

Yksittäismittauksen pöytäkirjalomakkeet (HUOM! Lataa omalle koneelle)

Yksittäismittauksen tuloksen syöttölomake

Kilpailuun liittyvien raporttien palautuslomake

Agilitytuomareiden yhteystiedot

Finnish national exceptions in agility rules from FCI rules

Ilmoitus koiran vihaisesta käyttäytymisestä - ohje raportoinnista

• Ohje koiran vihaisen käyttätymisen ilmoittamisesta löytyy Kennelliiton sivuilta: Ohje koiran käyttäytymisestä tehtävistä ilmoituksista

• Ote ohjeesta: "Täytetty ja allekirjoitettu lomake tulee toimittaa ennen tapahtuman päättymistä tapahtuman järjestäjälle. Tapahtuman järjestäjän velvollisuus on pitää ilmoituslomakkeita saatavilla. Tapahtuman järjestäjän edustajan tulee heti tapahtuman päätyttyä tarkastaa päivän aikana tehdyt ilmoitukset ja toimittaa ne ilman viivettä suoraan Kennelliittoon." Viiveetön toimittaminen tarkoittaa käytännössä kilpailuviikonlopun jälkeistä maanantaita.Toivomme, että ilmoitus toimitetaan PDF- tai kuvatiedostona.

• Ilmoitukset toimitetaan suoraan Kennelliittoon, kayttaytymisilmoitus@kennelliitto.fi, jolloin he pyytävät tarvittavat vastineet asianosaisilta suoraan.

• Nyt osa ilmoituksista tulee hyvinkin vanhalla lomakkeella. Vanhan lomakkeen käyttö ei tietenkään estä asian käsittelyä. Uutta lomaketta voi tilata Showlinkistä: tilaukset@showlink.fi tai klo 9-17, puh. 09 887 30312. Lomake on maksuton.

Gamblers ja snooker

Estemuutokset 2023