Liittokouluttajille järjestetään vuosittain jatkokoulutusta ajankohtaisista aiheista. Jatkokoulutukseen osallistuminen on liittokouluttajille pakollista osaamisen ylläpitämiseksi ja liittokouluttajatoiminnan kehittämiseksi.

Liittokouluttajat kaudelle 1.1.-31.12.2021 vahvistettiin SAGIn hallituksen kokouksessa 11/2020 (17.12.).

Liittokouluttajaoikeudet:

Liittokouluttajien päivitetty työjärjestys vuodelle 2021 astui voimaan 1.1.2021.

Liittokouluttajilla on oikeus toimia kouluttajina seuraavilla valmentajakursseilla ja moduuleilla:

• Agilityn apuvalmentaja (AVA1), järjestäjä SAGIn jäsenyhdistys/SAGI
  • Agilityvalmentaja (AVA2), järjestäjä SAGIn jäsenyhdistys/SAGI
  • Agilityvalmentaja (AVA3), järjestäjä SAGI

SAGIn hallitus on vahvistanut liittokouluttajille kurssien vetämisen suositushinnat seuraavasti:

• 500€/viikonloppu (+ mahdollinen alv 24%)
  • 250€/päivä (+ mahdollinen alv 24%)
  • 32,26€/h (+ mahdollinen alv 24%)
  • kilometrikorvaus sovittuna järjestävän yhdistyksen tai liiton kanssa, enintään Verohallinnon ohjeen mukaan

Liittokouluttajat sopivat veloituksesta kuitenkin suoraan kurssien, koulutusten tai muun toiminnan kustannuksista järjestävän tahon kanssa.

Liittokouluttajat ovat sopimuksen mukaan SAGIn jäsenyhdistysten käytettävissä avustaen koulutukseen ja valmennukseen liittyvissä asioissa, esim. seuran kokonaisvaltaisessa koulutuksen ja valmennuksen suunnittelussa sekä voivat auttaa seurojen toiminnan kehittämisessä pitämällä seurojen kouluttajien ja valmentajien jatkokoulutusta.

Haluatko antaa palautetta liittokouluttajien toiminnasta? Onko sinulla parannusehdotuksia liittokouluttajatoimintaan liittyen? Ota rohkeasti yhteyttä koulutustoimikuntaan!

Lisätietoja: koulutus-tmk @ agilityliitto.fi