Korttien anominen

Harjoittelukortissa on oltava hakijan yhteystiedot, Kennelliiton jäsennumero, lisenssinumero sekä hakijan jäsenyhdistyksen suositus.

Harjoittelukortti ja sen liitteenä olevat tiedot lähetetään osoitteeseen Suomen Agilityliitto, Radiokatu 20, 00240 Helsinki.

Koulutusohjaajakurssin harjoittelukortti
Koetoimitsijakurssin harjoittelukortti
Koetoimitsija-/koulutusohjaajakorttien uusimislomake

Korttien uusiminen

Koulutusohjaaja- ja koetoimitsijakortit uusitaan viiden vuoden välein.

Kortin uusimista haetaan oheisella lomakkeella tai vapaamuotoisella hakemuksella, josta löytyy uusimislomaketta vastaavat tiedot. Kortin haltijan jäsenyhdistyksen tulee puoltaa kortin uusimista. Hakemuksen liitteenä on toimitettava aiempi koulutusohjaaja- tai koetoimitsijakortti. Lisäksi on ilmoitettava kortin haltijan lisenssinumero ja Kennelliiton jäsennumero. Voimassa oleva lisenssi ja Kennelliiton jäsenyys ovat edellytyksiä korttien myöntämiseksi.

Vanhentunut koetoimitsijakortti tulee uusia viiden vuoden kuluessa kortin vanhentumisesta, muuten koetoimitsijakurssin osa 2 tulee suorittaa uudestaan.

Vanhentunut koulutusohjaajakortti tulee uusia viiden vuoden kuluessa kortin vanhentumisesta, muuten koulutusohjaajakurssi tulee suorittaa uudestaan.

Kortin uusimista koskeva hakemus toimitetaan osoitteeseen Suomen Agilityliitto, Radiokatu 20, 00240 Helsinki.

Kadonneen kortin uusiminen

Mikäli koulutusohjaaja- tai koetoimitsijakorttisi on hävinnyt, lähetäthän viestin osoitteeseen toimisto (at) agilityliitto.fi.