Suomen Agilityliitto juhlistaa tänä vuonna 15-vuotista taivaltaan maailman ensimmäisenä agilityn lajiliittona!

Juhlan kunniaksi SAGI järjestää 15-vuotisjuhlaviikon elokuussa 2021 viikolla 33 (16.8.-22.8.). Juhlaviikon tapahtumissa kuullaan historian havinaa, analysoidaan nykyhetkeä ja ennustetaan tulevaa paneelikeskustelujen ja luentojen muodossa! Lisäksi luvassa on tietoiskuja SAGIn toiminnasta ja agilitystä yleisesti.

Maanantai 16.8.2021 klo 18.00 - katso tallenne!

SAGI 15 vuotta - mitä historia meille kertoo ja miltä tulevaisuus näyttää?

Tervetuloa osallistumaan keskustelutilaisuuteen lajiliittomme vaikutuksesta lajiin ja sen kehitykseen!

Keskustelemassa Suomen Agilityliiton puheenjohtaja Einari Pekkala ja varapuheenjohtaja Mia Laamanen. Haastattelijana Mirja Airos.

Tiistai 17.8.2021 klo 18.00 - katso tallenne!

PrimaDog x SAGI: Mistä koira motivoituu?

Luennolla käsitellään monipuolisesti koiran motivaatioon vaikuttavia tekijöitä. Keskeinen motivaatioon vaikuttava tekijä koiran näkökulmasta on mieluisa palkkaus. Tule kuuntelemaan tehokas johdanto aiheeseen, ja saa uusia ideoita juuri sinun koirasi motivointiin! Milka Tauru on aktiivinen koiraharrastaja, joka on erityisen kiinnostunut koiran motivaation sekä toimivan yhteistyön rakentamisesta. Hän on kouluttautunut monipuolisesti nykyaikaisiin koulutusmenetelmiin, koulutustekniikkaan sekä koiran omaehtoisuuden hyödyntämiseen koulutuksessa. Kantavana teemana kaikessa toiminnassa on, että tehdään yhdessä koiran kanssa koiran ehdoilla.

Milka Tauru, fysioterapeutti, Msc in veterinary physiotherapy student
kouluttaja Pawsiteam-koirakoulussa

Keskiviikko 18.8.2021 klo 18.00 - katso tallenne!

Paneelikeskustelu: Agility kuuluu kaikille!

Yleisimmin agilityradalla näkee ohjaajana noin 30-vuotiaan toimintarajoitteettoman naisen, mutta agility sopii ihan kaikille fyysisiin ja henkisiin ominaisuuksiin katsomatta! Tässä paneelikeskustelussa puheenvuoro annetaan erityisryhmille: junioreille, senioreille ja paraurheilijoille. Minkälaisia mahdollisuuksia agility tarjoaa erityisryhmille? Minkälaista tukea erityisryhmät kaipaavat valmentajiltaan ja seuroiltaan? Keskustelu antaa sekä erityisryhmille itselleen että agilityseuroille eväitä erityisryhmien harrastusmahdollisuuksien ja osallisuuden edistämiseen. Panelisteina kokeneet agilityurheilijat Ulla Viholainen, Henna Palmunen ja Iina Röyttä.

Torstai 19.8.2021 klo 18.00 - katso tallenne!

Paneelikeskustelu: Agility ja yhteiskunta

Juhlaviikko huipentuu paneelikeskusteluun, jonka aikana tarkastellaan agilityn roolia yhteiskunnassa. Mitä agilitylle kuuluu? Mihin suuntaan agility voisi kehittyä? Miten koiraurheilua ja ihmisurheilua yhdistävä laji istuu Suomen lajikartalle? Keskustelemassa ovat Suomen Agilityliiton puheenjohtaja Einari Pekkala, Suomen Kennelliiton hallituksen jäsen Risto Ojanperä ja Olympiakomitean toimitusjohtaja Mikko Salonen.

Anna meille palautetta ja voit voittaa vuoden PrimaDog-kuivaruoat!

Antamalla palautetta SAGIn 15-vuotisjuhlaviikon tapahtumista voit voittaa koirallesi vuoden kuivaruoat.

Koska koira on ensisijaisesti lihansyöjä, on PrimaDogin kuivaruokien ensimmäinen ja tärkein ainesosa aina liha. PrimaDogin tuotteet eivät koskaan sisällä vehnää, ja valikoimasta löydät myös viljattomat ja pennuille suunnitellut vaihtoehdot. Arvonnan voittajana voit valita juuri omalle koirallesi sopivan kuivaruoan PrimaDogin valikoimasta.

Tutustu PrimaDogin valikoimaan lisää osoitteessa www.prima.dog

Arvonnan säännöt:

1. Osallistumisaika alkaa 16.8. klo 18.00 ja päättyy 29.8. klo 12.00.
  2. Arvontaan osallistutaan osallistumalla 15-vuotisjuhlaviikon tapahtumiin tai katsomalla tallenteita, antamalla niistä palautetta ja lisäksi täyttämällä erillinen arvontalomake. Arvontalomakkeen linkki tulee näkyviin palautelomakkeen lähettämisen jälkeen. Arvontaan osallistuminen on vapaaehtoista. Arvontalomakkeella annettuja henkilötietoja ei yhdistetä annettuun palautteeseen.
  3. Arvontaan voi myös osallistua SAGIn ständillä SM-kisoissa Turussa la-su 28.-29.8. (koronatilanne huomioon ottaen!)
  4. Arvontaan voi saada yhteensä viisi arpaa osallistumalla kaikkiin 15-vuotisjuhlaviikon tapahtumiin tai katsomalla tallenteita ja antamalla niistä palautetta (yksi arpa per tapahtuma) sekä osallistumalla arvontaan SAGIn ständillä SM-kisoissa Turussa la-su 28.-29.8. (koronatilanne huomioon ottaen!). Arvat saadakseen tulee arvontalomake täyttää kerran jokaista annettua palautetta kohden.
  5. Arvonta suoritetaan sunnuntaina 29.8. Voittajaan ollaan yhteydessä sähköpostitse viikon 35 aikana. Mikäli voittaja ei vastaa saamaansa viestiin 5.9. mennessä, arvotaan uusi voittaja.
  6. Arvonnan järjestää Prima Pet Premium Oy. Voittajalta kerätään vain tarvittavat yhteystiedot ja kaikkia annettuja yhteystietoja säilytetään vain kohtuullinen aika. Tietosuojaan liittyvissä kysymyksissä voitte olla yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen tietosuoja@primapetpremium.fi.

Palautelomakkeen linkki jaetaan osallistujille ja talleenteen katsojille tapahtumien yhteydessä.