21.9.2022 Seurafoorumi

Seurafoorumi 21.9.2022 klo 18.00-19.30

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 18.9.: https://forms.gle/tFQKzsdLabS9smyM6

Suomen Agilityliitto järjestää keskiviikkona 21.9. Seurafoorumin, jossa esitellään Olympiakomitean tarjoamia työkaluja seuratoiminnan kehittämiseksi.

Tähtiseura-ohjelma

Eija Alaja Suomen Olympiakomiteasta esittelee Tähtiseura-ohjelmaa ja sitä, kuinka agilityseurat voivat sen tukemana kehittää toimintaansa. Tähtiseura-ohjelma on Olympiakomitean, lajiliittojen ja aluejärjestöjen yhteinen laatuohjelma, joka tukee suomalaisen urheilun keskeistä vahvuutta: seuratoimintaa.​ Tähtiseura kehittää kotimaista seurakulttuuria päivittäin kohti parempaa; toimintaa tarkastellaan ja kehitetään säännöllisesti. Tähtiseurassa olet parhaassa seurassa ja voit luottaa, että toiminta on laadukasta ja vastuullista.

Ohjelma tarjoaa seuroille erilaisia työkaluja ja asiantuntijoiden apua seuran itsearviointiin ja auditointiin sekä helppokäyttöisen Tähtiseura-verkkopalvelun Suomisportissa. Tähtiseura-ohjelman materiaalit on koottu seurojen yksilölliset tarpeet huomioiden – jokainen seura voi löytää tukimateriaaleista juuri omalle kehittämisen polulleen soveltuvia työkaluja. Ohjelman avulla jokainen seura voi ottaa omia edistysaskeleita menestyäkseen nyt ja tulevaisuudessa.

Suomisport Seurapalvelu

Suomisport Seurapalvelun asiantuntija Katja Kyckling esittelee järjestelmän tarjoamia  mahdollisuuksia seuroille. Seurapalvelussa hoidat kaiken seuran arjen pyörittämiseen liittyvät asiat: jäsenluettelot yhteystietoineen, tapahtumien markkinointi ja myynti, ryhmien luominen ja hallinnoiminen, kausimaksut ja niiden seuranta, seuran viestintä, treenikalenterit, läsnäolomerkinnät ja paljon muuta. Tärkeimmät ominaisuudet toimivat myös Suomisport-sovelluksessa.

Helsingin Agilityurheilijat on ottanut Seurapalvelun käyttöön ja seuran edustaja jakaa heidän kokemuksiaan sen toiminnasta. Tarjolla on siis hyvin kiinnostava mahdollisuus kuulla, kuinka järjestelmä vastaa juuri agilityseuran tarpeisiin.

Ilmoittaudu mukaan

Tervetuloa mukaan! Ilmoittautuminen tällä lomakkeella viimeistään 18.9.: https://forms.gle/tFQKzsdLabS9smyM6