Agilityliiton seuraava hallitus valitaan syyskokouksessa - tule mukaan toimintaan!

Suomen Agilityliiton hallitus valitaan syyskokouksessa. Syyskokouksessa valitaan hallituksen puheenjohtaja, varapuheenjohtaja sekä hallituksen jäsenet erovuoroisten jäsenten tilalle.

Puheenjohtajan ja varapuheenjohtajan kausi on yhden vuoden. Muut hallituksen jäsenet valitaan kahdeksi vuodeksi.

Sääntöjen mukaisesti erovuorossa on hallituksen puheenjohtaja Einari Pekkalan ja varapuheenjohtaja Mia Laamasen lisäksi neljä (4) hallituksen jäsentä: Riikka Karinen, Tanja Köykkä, Tiina-Liisa Vehkalahti ja Carina Wikman.

Puheenjohtajaksi, varapuheenjohtajaksi tai muuksi varsinaiseksi jäseneksi voidaan valita henkilö, joka on jonkin liiton jäsenyhdistyksen jäsen ja jota mikä tahansa jäsenyhdistys ehdottaa hallituksen jäseneksi syyskokouksessa.

Kiinnostaako sinua toimiminen SAGIn hallituksessa? Voit ilmoittaa kiinnostuksesi etukäteen osoitteeseen hallitus@agilityliitto.fi. Etukäteisilmoittautuminen ei ole pakollista, mutta kiinnostuneiden kannattaa hyödyntää mahdollisuus esittäytyä jäsenseuroille ennen syyskokousta. Esittäytymiset julkaistaan tähän uutiseen linkitetyssä asiakirjassa ennen syyskokousta.

Hallituksessa on pyritty löytämään kullekin jäsenelle oma vastuualue. Erilaisia vastuualueita on ollut seuraavien aihealueiden osalta eri laajuuksin:

• kilpailutoimikunnan asiat
  • koulutustoimikunnan asiat
  • nuoristoimikunnan asiat
  • para- & senioritoimikunnan asiat
  • viestinnän asiat
  • hallinnon asiat
  • sääntöpuolen asiat
  • IT-asiat
  • yhteistyökumppanuudet
  • sidosryhmät
  • talous ja avustukset
  • kurinpitolautakunta
  • esihenkilötehtävät

Erovuoroisista hallituksen jäsenistä käytettävissä vuoden 2022 hallitukseen ovat:

• Riikka Karinen, Agilityklubi ry
  • Mia Laamanen, Helsingin Agility Urheilijat ry
  • Carina Wikman, Jakobstadsnejdens Kennelförening rf

Hallituksen jatkavat jäsenet:

• Sini Heikkilä, Etelä-Hämeen Koirakerho ry
  • Jarkko Hietasara, Lappeenrannan Agility Urheilijat ry
  • Sari Koivisto, Northern Agility Sport ry
  • Josefina Sipilä, Helsingin Agility Urheilijat ry

Hallituspaikasta ovat ilmoittaneet olevansa kiinnostuneita seuraavat henkilöt (tilanne 16.11.):

• Riikka Karinen - Agilityklubi ry, varapuheenjohtajaksi
  • Mia Laamanen - Helsingin Agility Urheilijat ry, kaikkiin tehtäviin, mikäli seurat ehdottavat
  • Jessi Landen - Agilityklubi ry, puheenjohtajaksi
  • Mirva Mustonen - Varkauden Palvelus- ja Seurakoirat ry
  • Anne Pullinen - Koivukylän koiraharrastajat ry, sihteeriksi
  • Suvi-Tuuli Skyttä - Wuoksen Agility Urheilijat ry
  • Carina Wikman - Jakobstadsnejdens Kennelförening

Katso täältä hallituspaikasta kiinnostuneet ja käytettävyydestään ilmoittaneet henkilöt ja heidän esittäytymisensä.

Hallitukseen kiinnostuksensa osoittaneiden henkilöiden esittelyt päivitetään dokumenttiin saapumisjärjestyksessä.

Uutista muokattu 16.11. Linkki hallituspaikasta kiinnostuneiden esittäytymisiin löytyy nyt tästä uutisesta.