Hae agilityn arvokilpailujoukkueen joukkueenjohtajaksi vuodelle 2022: Haku on käynnissä 28.11.2021 asti

Suomen Agilityliitto hakee JOAWC-, EO-, PM- ja MM-kilpailuissa Suomea edustavien joukkueiden joukkueenjohtajia sekä muita toimihenkilöitä vuodelle 2022. Hakulomake on avoinna ja haku päättyy 28.11.2021.

Joukkueeseen valitaan seuraavasti toimihenkilöitä:

- EO: 3 joukkueenjohtajaa sekä avustava joukkueenjohtaja/fysioterapeutti/eläinfysioterapeutti

- PM: 1 joukkueenjohtaja sekä avustava joukkueenjohtaja/fysioterapeutti/eläinfysioterapeutti

- MM: 3 joukkueenjohtajaa sekä fysioterapeutti/eläinfysioterapeutti. Lisäksi Venäjän MM-kisoihin haetaan erikseen venäjän kielen taitajaa, mikäli kukaan valituista joukkueenjohtajista ei osaa venäjää.

- JOAWC: 3 joukkueenjohtajaa sekä fysioterapeutti/eläinfysioterapeutti

Tehtäviin haetaan tämän lomakkeen kautta viimeistään 28.11.: https://docs.google.com/forms/d/1ySfdBaYcIfWzc3HeeIqza15X5zqwU32smsNVdnTCucU/viewform?edit_requested=true

Joukkueenjohtaja  ja avustajat huolehtivat siitä, että kisaajat saavat keskittyä kisoihin 100-prosenttisesti. Joukkueenjohtaja toimii yhteyshenkilönä joukkueen ja kilpailun järjestäjän välillä. Joukkueenjohtajien tehtäviin kuuluu itsenäistä työskentelyä maajoukkueen tehtävien järjestelyjen parissa.

Tehtäviin soveltuvat parhaiten sellaiset henkilöt, jotka tulevat helposti toimeen muiden ihmisten kanssa ja ovat avuliaita, tsemppaavia ja hermonsa kurissa pitäviä. Hyvät organisointi- ja viestintätaidot helpottavat tehtävän hoitoa. Henkilöillä tulee olla tehtävässä aktiivinen ja tarmokas ote.

JOAWC-joukkueen tehtäviin valittavien henkilöiden tulee pystyä toimimaan erityisesti nuorten kanssa. Tavoitteena on, ettei joukkueenjohtaja tai fysioterapeutti/eläinfysioterapeutti ole kilpailevan nuoren huoltaja.

Lisätietoja löytyy hakulomakkeelta: https://docs.google.com/forms/d/1ySfdBaYcIfWzc3HeeIqza15X5zqwU32smsNVdnTCucU/viewform?edit_requested=true

Lisätietoja antaa myös kilpailu-tmk@agilityliitto.fi ja JOAWC:n osalta nuoriso@agilityliitto.fi