Hae mukaan vapaaehtoiseksi SAGIn toimikuntiin ja työryhmiin vuodelle 2023

Suomen Agilityliitto ry toivottaa sinut tervetulleeksi osaksi liiton toiminnan kannalta elintärkeää vapaaehtoisjoukkoa! Liitto hakee vapaaehtoisia toimijoita kaikkiin toimikuntiin ja työryhmiin vuodelle 2023 ja tällä lomakkeella voit ilmoittautua mukaan 9.1.2023 mennessä: ilmoittautumislomake.

Toimikunta- ja työryhmätyössä pääset tutustumaan syvällisesti toimikunnan tai työryhmän vastuualueeseen ja vaikuttamaan siihen yhdessä muiden toimikuntalaisten sekä SAGIn hallituksen kanssa. Vapaaehtoistoiminnassa pääset oppimaan uutta ja toisaalta voit omalla osaamisellasi mahdollistaa suomalaisen agilityn eri osa-alueiden kehittymistä entistä paremmiksi. Ja mikä parhainta: Pääset tutustumaan muihin agilitytoimijoihin ympäri Suomen!

SAGIn vapaaehtoisilta toivotaan ennen kaikkea positiivista asennetta sekä sitoutumista toimikunnan työskentelyyn. Myös projektiluontoinen apu on tervetullutta.

Toimikuntiin otetaan mukaan kuitenkin rajallinen määrä halukkaita ja mahdollisissa valintatilanteissa otetaan huomioon se, onko hakija mahdollisissa aiemmissa toimikuntatehtävissään ollut aktiivinen.

Kaikkiin tehtäviin perehdytetään eli ilmoittaudu rohkeasti mukaan!

Haku toimikuntiin on avoinna maanantaihin 9.1.2023 saakka. Kaikkiin lomakkeen täyttäjiin otetaan yhteyttä kahden viikon kuluessa hakuajan päätyttyä.