Hae SAGIn toiminnanjohtajaksi 13.11.2022 mennessä

Tästä linkistä pääset suoraan rekrytointi-ilmoitukseen ja hakulomakkeelle.

Suomen Agilityliitto (SAGI) edistää ja kehittää agilityurheilua ja -harrastustoimintaa 245 jäsenyhdistyksen kautta. Tavoitteenamme on, että Suomi kehittyy lähivuosina kansainvälisesti johtavaksi agilitymaaksi kaikilla toimintamme osa-alueilla.

Liikutamme vuosittain 14.000 lajin harrastajaa ja tavoitteenamme onkin harrastajien fyysinen, psyykkinen ja sosiaalinen kehittäminen. Kannustamme kaiken ikäisiä ihmisiä fyysiseen aktiivisuuteen, liikkumiseen, urheiluun ja seuratoimintaan. Tavoitteena on myös edistää koirien koulutusta ja hyvinvointia sekä parantaa yleistä koiranpitoa.

SAGI on agilityseurojen keskusjärjestö ja agilityharrastuksen etujärjestö. Liikunta- ja urheilujärjestönä olemme Suomen Olympiakomitean jäsen ja lisäksi kuulumme Suomen Kennelliittoon.

Toiminnassamme keskeistä on seura-, kilpailu-, koulutus- ja valmennustoiminta. Nuoriso-, seniori- ja paragilityharrastajat ovat tärkeä osa toimintaa ja heidät huomioidaan kaikilla osa-alueilla.

Järjestöpäällikkömme siirtyy omasta toiveestaan vuoden vaihteessa osa-aikaiseksi ja ensi kesänä jää työstään pois. Siksipä  etsimme nyt sinua

Toiminnanjohtaja

vastaamaan Agilityliiton toiminnan johtamisesta ja eteenpäin kehittämisestä yhdessä hallituksen, nelihenkisen tiimisi ja eri alueiden työryhmien kanssa. Pääset mukaan päivittämään strategiaamme ja luomaan sen toteuttamissuunnitelmaa.

Käytännössä työsi koostuu

• Yhdessä tekemämme toimintasuunnitelman toteuttamisesta
  • Toimistomme arjen pyörityksestä oman tiimisi kanssa etenkin seura-, kilpailu-, koulutus- ja viestintäasioissa
  • Hallitusyhteistyöstä
  • Yhteistyöstä eri toimikuntiemme ja työryhmiemme kanssa
  • Päivittäisestä taloudenhoidosta ja sen seurannasta
  • Yhteydenpidosta jäsenyhdistyksiimme
  • Yhteistyöstä Suomen Urheiluopiston, Olympiakomitean, Kennelliiton ja Opetus- ja kulttuuriministeriön kanssa

Voit työskennellä Helsingin toimistollamme tai rakennamme toimivat yhteydet sinne missä asut.

Sinun osaamisesi

Toivomme sinulta esimieskokemusta, talousosaamista sekä kokemusta urheilu-, liikunta-, tai vastaavasta järjestötoiminnasta. Kokemus järjestötoiminnan kehittämisestä tai vähintään vahva kiinnostus siihen on eduksi, samoin nykyaikaiset ICT-taidot ja rohkeus tarttua uusien järjestelmien opetteluun.

Itseohjautuva, aktiivinen, suunnitelmallinen ja joustava ote kuvaavat työtapaasi. Olet luonteva vuorovaikutustilanteissa – rakentava ja myönteinen.

Aiempaa kokemusta Agilitystä emme odota, mutta koirien kanssa touhuamiselta ei työssä voi välttyä.

Sinulle tarjoamme mahdollisuuden

• kehittää järjestöä, jossa ollaan innostuneita ja eteenpäin katsovia
  • joustavaan työaikaan ja hybridimalliseen työntekoon
  • saada nykyaikaiset työsuhde-edut
  • saada hyvä perehdytys tehtävään

Toimintamme

• on vakaalla pohjalla ja se on avointa, vuorovaikutteista ja kansainvälistä. Meillä on hyvä henki ja tekemisen meininki
  • kasvaa ja kehittyy – tehtävänkuvaasi voidaan muokata osaamisesi ja mielenkiintosi mukaan
  • perustuu liikunnan eettisiin arvoihin, urheilun reilun pelin periaatteisiin, tasa-arvon edistämiseen ja hyvän koiranpitotavan vaalimiseen

Tästä eteenpäin

Jätä hakemuksesi alla olevan linkin kautta 13.11. mennessä ja lisätietoa saat rekrytointikonsultti Lauri Taalikalta 041 3133 180. Lisätietoa meistä löydät alla olevista linkeistä.

Hae paikkaa 13.11.2022 mennessä tästä linkistä.