Hoopersin apuvalmentajatason HOVA1-lisäkoulutus 4.2.2024

Suomen Agilityliitto käynnistää hoopersvalmentajien kouluttamisen järjestämällä apuvelmentajatason HOVA1-lisäkoulutuksen 4.2.2024 klo 16. Hoopersin valmentajapolusta ja sen kehityksestä SAGIssa voit lukea lisää täältä.

HOVA1-lisäkoulutus on suunnattu AVA1-pätevyyden omaaville valmentajille. Koulutus vastaa tasoltaan ja tavoitteiltaan AVA1-kurssia täydentäen osallistujien osaamista hoopersin lajimuotokohtaisilla sisällöillä. Hoopersin ollessa vielä varsin nuori laji Suomessa on koulutus rakennettu niin, että siihen voi osallistua myös vähäisellä kokemuksella lajista. Koulutuksen tavoitteena on tutustuttaa osallistujat hoopersin toimintaympäristöön, perusperiaatteisiin ja lajiosaamisen osa-alueisiin sekä antaa eväitä oman osaamisen tunnistamiseen ja kehittämiseen. HOVA1-pätevyyden suorittanut hoopersvalmentaja pystyy toimimaan apuvalmentajana kokeneemman valmentajan ohjauksessa sekä toteuttamaan yksittäisiä harjoituskertoja itsenäisesti. Tämän koulutuksen käytyään AVA1-valmentajat pätevöityvät HOVA1-valmentajiksi.

Koulutukseen sisältyy sunnuntaina 4.2.2024 klo 16-18 järjestettävän etätapaamisen lisäksi ennen tapaamista palautettava esitehtävä sekä viimeistään 29.2. palautettavat lopputehtävät. Etätapaaminen edellyttää aktiivista osallistumista sekä mahdollisuutta käyttää Moodlea tapaamisen aikana. Yhteensä koulutuksen laajuus on 3,5 tuntia. Koulutus on rakennettu Moodle-alustalle ja kouluttajina toimivat Paula Markkula sekä Sini Piironen.

Osallistumisvaatimuksena koulutukseen on AVA1-pätevyys ja SAGIn voimassaoleva lisenssi. Koulutukseen mahtuu yhteensä 20 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä. Ennakkoilmoittautuminen liittokouluttajille on auki 18.-25.1.2024 päättyen klo 16. Yleinen ilmoittautuminen avataan torstaina 25.1.2024 klo 16.

Ilmoittautuminen koulutukseen tapahtuu Suomisportin kautta ja koulutusmaksu 25 euroa maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.

Lisätietoja: hoopers@agilityliitto.fi