JOAWC karsintakilpailu Liedossa 3.3.2024

Kuva: Jukka Pätynen/koirakuvat.fi

SAGIn nuoret pääsevät tänä vuonna ensimmäistä kertaa kisaamaan karsintakilpailun merkeissä paikoista JOAWC-kilpailuun. JOAWC 2024 järjestetään Belgiassa Sentower Parkissa 18.-21.7.2024. Karsintakilpailun kautta on jaossa kahdeksan paikkaa maajoukkueeseen. Loput paikat jaetaan pistehaun perusteella. Pistehaun aukeamisesta viestimme erikseen.

Maajoukkuepaikoista kilpaillaan tulevana sunnuntaina 3.3.2024 ATT Areenalla Liedossa. Kilpailun lähtölistat ja striimilinkki löytyvät Agility-Team Turku ry:n sivulta. Suuri kiitos ATT:lle karsintojen sisällyttämisestä kilpailuun.

Karsintakilpailuun osallistuu yhteensä 35 nuorta. Heistä 16 nuorta kilpailee u15 ikäsarjassa ja 19 nuorta u19 ikäluokassa. Junnujen F rata on aikataulutettu alkamaan klo 13.40 ja E rata klo 16. Tuomarina karsintaradoilla on Miia Kallio.

SAGI toivottaa kaikille onnea kisapäivään!

Kilpailuun osallistuvan alle 18-vuotiaan nuoren huoltajan toivotaan allekirjoittavan lupalappu valokuvaamiseen liittyen. Kuvauslupa löytyy agiarvokisojen sivulta. Alle 18-vuotiaiden kuvia emme voi julkaista ilman, että meillä on allekirjoitettu lupalappu.

Kisapaikalla on myös sovitusmahdollisuus Nonamen vaatteille. Sovitus onnistuu karsintaratojen jälkeen.

Toivomme palautetta karsintakilpailuun liittyen tämän lomakkeen kautta. Palautteen voi antaa nimettömänä.