Kilpailujen anomiskausi umpeutuu 31.8. - kansallisten osalta anomista jatkettu 30.9. asti

Muutama muistutus kilpailuihin ja niiden anomiseen liittyen.

Kilpailujen anomiskausi umpeutuu 31.8.2020 - kansallisten osalta anomisaikaa jatkettu 30.9. asti!

Kisojen anomiskausi alkuvuodelle 2021 umpeutuu ensi viikolla, maanantaina 31.8. Nyt päättyvä anomiskausi koskee kansainvälisiä kilpailuja aikavälillä 1.5.-30.7.2021. Kansallisten kilpailujen anomisaikaa aikavälille 1.1.-30.4.2021 on jatkettu 30.9. asti vallitsevasta tilanteesta johtuen.

Ulkomaalaiset tuomarit

Muistattehan, että ulkomaalaisten tuomareiden oikeudet on tarkistettava jokaiseen kilpailutapahtumaan erikseen! Ei siis riitä, että kyseinen tuomari on esimerkiksi ollut saman vuoden aikana jo Suomessa muussa tapahtumassa tuomaroimassa. Myöskään ulkomaisten tuomareiden löytyminen Kitusta ei kerro oikeuksista. Oikeudet tarkistetaan aina kunkin tuomarin kotimaan kennelliitosta. Mikäli tarvitsette oikeuksien tarkistamiseen apuja, voitte olla yhteydessä toimistoon (toimisto@agilityliitto.fi).

Piirinmestaruudet

Muistattehan, että yksilöpiirinmestaruuksista on toimitettava yhteistulokset toimistoon (toimisto@agilityliitto.fi)! Nämä kannattaa hoitaa aina heti kisojen jälkeen, etteivät ne unohdu tai huku matkalle.

muokattu 28.8. kansallisten kilpailujen anomisajan pidentämisen osalta