Kilpailutoiminta 1.6. alkaen

Suomen Agilityliitto ry:n hallitus on kokouksessaan 11.5. käsitellyt kilpailutoiminnan käynnistämistä Suomen hallituksen ja Olympiakomitean linjausten mukaisesti.

Hallitus totesi kokouksessaan, että Kennelliiton linjaus kilpailujen ja kokeiden järjestämisestä ja niihin liittyvistä lajikohtaisista erityisrajoituksista saadaan tämän hetkisen tiedon mukaan 15.5. Aluehallintovirastot tiedottavat paikkakuntakohtaisista erityisjärjestelyistä ja ohjeistuksista 31.5. mennessä.

Agilityliitto on toimittanut Kennelliitolle tämän lausunnon koskien kilpailujen järjestämistä 1.6. alkaen. Lausunnossa korostetaan, että agilitykilpailuja on mahdollista järjestää turvallisesti erityisjärjestelyjen avulla.

Agilityliitto toivoo, että kesän kilpailujen järjestämisestä voidaan tiedottaa lisää mahdollisimman pian.