Logokilpailu JOAWC2020

Suomen Agilityliitto käynnistää logokilpailun

Suomessa 9.–12.7.2020 järjestettävät FCI:n junioreiden agilityn maailmanmestaruuskilpailut tarvitsevat logon. Suomen Agilityliitto käynnistää avoimen suunnittelukilpailun, jonka tavoitteena on löytää logo, joka valitaan suoraan tai tarpeellisin muokkauksin kilpailun logoksi. Kilpailu on kaikille avoin, mutta erityisesti kilpailuun toivotaan agilitya harrastavien lasten ja nuorten töitä.

Vaatimukset logolle:

• Toimii pienenä sekä isona (esim. rannekkeet, julisteet, ym.)
  • Toimii myös mustavalkoisena

Kilpailun teemat ovat: reilu peli, kestävä kehitys sekä lasten ja nuorten osallisuus. Logo voi liittyä tai olla liittymättä kilpailun teemoihin.

Kilpailutöiden toimitus:

Logoehdotuksen voi toimittaa Suomen Agilityliitolle sähköisesti tai paperisena versiona. Sähköisten töiden tiedostomuotona käy kaikki yleisimmät kuvien ja vektorigrafiikan tiedostomuodot. Kilpailutöiden oltava perillä viimeistään 17.11.2019.

Kilpailutyöt toimitetaan:

viestinta@agilityliitto.fi otsikkokenttään: Logokilpailu JOAWC2020

tai
Suomen Agilityliitto, Valimotie 10, 00380 Helsinki. Kirjekuoreen merkintä: Logokilpailu JOAWC2020

Logokilpailun voittajan palkitseminen

Logokilpailun voittaja palkitaan tuotepalkinnolla. Lisäksi kaikkien osallistujien kesken arvotaan 2 tuotepalkintoa.

Kilpailuun osallistuja antaa Suomen Agilityliitolle kaikki oikeudet voittajalogon käyttämiseen kilpailujen viestinnässä ja markkinoinnissa. Suomen Agilityliitto pidättää itsellään oikeuden muokata logoa tarpeelliseksi katsomallaan tavalla.