SAGIn säästötoimenpiteet ja muutoksia toimiston aukioloihin ja yhteystietoihin

SAGIn säästötoimenpiteet

Ylimääräinen yleiskokous päätti valtuuttaa hallituksen selvittämään ja päättämään henkilöstösäästöjen toteuttamistavat. Säästötoimenpiteenä SAGI lomauttaa kilpailu- ja koulutussihteerin 50% työajasta ajalle 1.9.-31.12.2018 ja irtisanoo toiminnanjohtajan.

Asiasta tarkemmin tuoreimmassa hallituksen kokoustiedotteessa 06/2018.

Muutoksia toimiston aukioloihin ja yhteystietoihin

Agilityliiton toimisto on suljettu työntekijöiden lomien ajan 5.8.2018 saakka.

Kiireellisissä asioissa voi ottaa yhteyttä seuraaviin osoitteisiin:
Mittaustilaisuudet: mittaukset(at)agilityliitto.fi
EOJ-joukkue: vesa.kunttu(at)agilityliitto.fi
PM-, MM- ja EO-joukkue: marielle.wikman-karstunen(at)agilityliitto.fi
KITUun liittyvät asiat: kitu(at)agilityliitto.fi
Muut asiat: hallitus(at)agilityliitto.fi

Syksyllä SAGIn toimistolla työskentelee vain yksi osa-aikainen työntekijä. SAGIn toimisto on jatkossa auki vain erikseen sovittuina ajankohtina.

SAGIn toimijat tavoitat jatkossa parhaiten sähköpostitse.  SAGIa koskevissa asioissa oikeat vastuuhenkilöt löydät SAGIn nettisivujen Yhteystiedot -osiosta. Seuraavat sähköpostiosoitteet poistuvat kokonaan käytöstä: toimisto@agilityliitto.fi sekä toiminnanjohtaja@agilityliitto.fi. Ethän siis enää lähetä sähköpostia näihin osoitteisiin.

Harrastajien toivotaan olevan ensisijaisesti yhteydessä agilityasioissa omaan seuraansa.