SAGIn verkkopalvelun uudistamistyö käynnistyi – vastaa verkkokyselyyn ja vaikuta

Suomen Agilityliitto on käynnistänyt verkkopalvelunsa www.agilityliitto.fi uudistamisprojektin, jota viedään eteenpäin uuden, viestintätoimikunnan alaisuuteen perustetun kotisivuprojektiryhmän johdolla. Vuoden 2024 aikana panostamme uuden suunnitteluun ja nyt haluamme kutsua koko agility-yhteisön laajasti mukaan suunnittelutyöhön.

Voit vaikuttaa antamalla palautetta ja kehitysehdotuksia verkkokyselyssä. Näin autat meitä saamaan arvokasta tietoa eri käyttäjäryhmiltä. Vastaaminen vie n. 10 minuuttia ja kysely on auki 22.2.-8.3.2024. Kyselyyn vastanneiden kesken arvomme 4 kpl PrimaDogin tuotepaketteja. Siirry tästä verkkokyselyyn.

Verkkokyselyn lisäksi keräämme kevään aikana tietoa mm. haastatteluiden ja työpajojen avulla.

Voit nyt ilmoittautua haastateltavaksi. Haastattelu kestää n. 30 minuuttia ja toteutetaan verkon välityksellä esim. Teamsillä, Zoomilla tai Google Meetillä. Haastateltujen kesken arvomme 4 kpl PrimaDogin tuotepaketteja. Ilmoittaudu tästä haastateltavaksi.

Kevään suunnitteluprojektin toteuttaa opinnäytetyönään Outi Nuotio. Outi opiskelee Haaga-Helia ammattikorkeakoulussa liiketoiminnan teknologioiden Master-tutkintoa.

- Olen ilahtunut mahdollisuudesta päästä agilitykentän kanssa suunnittelemaan uutta verkkopalvelua. Tässä projektissa yhdistyvät intohimoni verkkopalveluiden kehittämiseen sekä agilityä kohtaan tuntemani lajirakkaus, Outi toteaa.

Lisätietoja kyselystä ja kevään suunnitteluprojektista saat Outilta:
Outi Nuotio
Puh. 050 581 3911