Vuoden viimeinen AVA2-täydennyskoulutus Oulussa 17.11.!

Koulutus- ja valmennustoiminnan kehittämishankkeen (Kovake) puitteissa toteutettavia AVA2-tason täydennyskoulutuksia järjestetään kuluvana vuonna kolmella paikkakunnalla. Ensimmäiset tilaisuudet järjestettiin onnistuneesti toukokuussa Helsingissä ja elokuussa Tampereella. Tämän vuoden viimeinen täydennysmahdollisuus perus- ja jatkokurssin käyneille on suunniteltu Oulun seudulle. Myös pelkän peruskurssin käyneet koulutusohjaajat voivat osallistua täydennyskoulutuksiin. Heidän osaltaan tämä täydennys ei kuitenkaan yksin riitä kattamaan koko AVA2-sisältöjä, joten heidän tulee käydä lisäksi muitakin täydennyksiä. Lisäohjeita peruskurssin käyneille koulutusohjaajille julkaistaan loppuvuoden aikana.

Vuoden viimeinen täydennyskoulutus järjestetään sunnuntaina 17.11. Oulussa Finlandia Hotel Airportin kokoustiloissa ja se kestää noin 8 tuntia lounas- ja kahvitaukoineen. Lounas on omakustanteinen. Tarkempi aikataulu ilmoitetaan osallistujille ilmoittautumisajan päätyttyä. Koulutukseen mahtuu enintään 25 osallistujaa ja osallistumismaksu 30€ maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.

Oulussa sunnuntaina 17.11. järjestettävän seuraavan tilaisuuden ilmoittautuminen on nyt auki osoitteessa http://bit.ly/35CTGp6. Ilmoittautuminen päättyy tilaisuuden täytyttyä tai viimeistään sunnuntaina 10.11. klo 23:59.

Pilottivaiheen täydennyskoulutusten kouluttajina toimivat Suomen Agilityliiton liittokouluttajat Sanna Lehtonen ja Mia Laamanen. Jatkossa täydennyskoulutuksia voivat vetää kaikki liittokouluttajat.

Lisätiedot:

koulutuskoordinaattori Kerttu Kaikkonen, kerttu.kaikkonen@agilityliitto.fi, 0504768036