Tapio Leppäselle on myönnetty Suomen Agilityliiton pronssinen ansiomerkki

Urheilun ja liikunnan kulttuurikeskus TAHTO esitteli Tapio Leppäsen sankarien huoneen vitriinissä läksiäisjuhlan kunniaksi.

Suomen Agilityliitto on myöntänyt Tapio Leppäselle pronssisen ansiomerkin hänen monialaisesta ja erinomaisesta työstä liiton toiminnan kehittämiseksi. Tapio on työskennellyt Agilityliitossa vuodesta 2019 ja ollut suurimman osan ajasta järjestöpäällikkönä. Tapio on tehostanut toimiston prosesseja ja tuonut työskentelyyn hyvää henkeä. Tapion työteliäs asenne ja kyky tarttua kaikenlaisiin tehtäviin on ollut esimerkillistä.

Tapio jää omasta aloitteestaan pois liiton toiminnasta 28.6.2023. SAGIn hallitus ja toimiston väki kiittävät Tapiota merkittävästä työpanoksesta ja toivottaa antoisia aikoja muiden askareiden parissa!