Tule TopTeam päävalmentajaksi 2023!

Suomen Agilityliiton koulutustoimikunta hakee päävalmentajia suunnittelemaan ja toteuttamaan vuoden 2023 TopTeam-kokonaisuutta.

TopTeam on tarkoitettu kaikentasoisille  mutta tavoitteellisesti treenaaville koirakoille, joilla on potentiaalia ja halu kehittyä kokonaisvaltaisesti!

TopTeam-valmennus järjestetään kauden 2023 aikana neljällä alueella: Etelä, länsi, itä, pohjoinen. Alueellisten tiimien lisäksi vuonna 2023 toteutetaan järjestyksessään toinen valtakunnallinen Nuorten TopTeam.

Tee suunnitelmasi, kokoa tiimisi ja lähetä hakemuksesi!

Koulutustoimikunta valitsee hakemusten perusteella päävalmentajat ja heidän ehdottamat tiimit. Valmentajatiimi suunnittelee TopTeamista eheän ja kokonaisvaltaisen valmennuskokonaisuuden, jossa on punainen lanka ja selkeät teemat.

Miksi päävalmentajaksi?

Jos olet agilityvalmentaja, jolla on visioita ja valmennusideoita sekä innostut yhteistyössä toimimisesta osaavan tiimin kanssa, niin tämä tehtävä on sinulle!  TopTeamissa voi hyödyntää osaavia valmentajia myös muista urheilulajeista, joten päävalmentajana saat mahdollisuuden verkostoitua ja laajentaa osaamistasi.

Täältä löydät tarkemman kuvauksen avoinna olevasta hausta: https://docs.google.com/document/d/1rTzaYVqTRkiGL6n7vRabzcEpacf4mrIH5iz5KTzVPjU/edit

Ohessa linkki hakulomakkeeseen: https://forms.gle/UgSrfoc8qkBYWKby7