Kennelliiton jäsennumerot kilpailuanomuksiin

SAGIn ja Kennelliiton välinen sähköinen tiedonsiirto on uudistumassa. Jatkossa pakollisia tietoja kilpailuanomuksissa ja tuloksissa ovat yhdistyksen sekä vastaavan koetoimitsijan voimassaolevat Kennelliiton jäsennumerot.

Toivoisimme yhdistyksiä, joilla on päättyvällä anomiskaudella kilpailuanomuksia, käyvän mahdollisuuksien mukaan lisäämässä kyseiseisiä tietoja anomuksiin ennen anomiskauden päättymistä. Tekninen toteutus toivottujen tietojen lisäämiseen jo anomisvaiheessa viivästyi valitettavasti ja ymmärrämme, että kaikki yhdistykset eivät välttämättä ehdi tietoja lisäämään näin lyhyellä aikataululla.

Jo anomisvaiheessa syötetyt tiedot nopeuttavat huomattavasti kilpailuiden tuloksien käsittelyä.