Valmentajakoulutuksen tulevaisuus on nyt!

Koulutus- ja valmennustoiminnan kehittämishanke (Kovake) lähestyy jalkauttamisvaihettaan ja haluaa kutsua sinut mukaan! Kaikille seuravalmentajille ja seurojen valmennustoiminnan kehittämisestä kiinnostuneille avoin tilaisuus järjestetään Varalan urheiluopistolla Tampereella lauantaina 5.10.2019. Ajatuksia herättäviin keskusteluihin meidät ohjaavat omat upeat liittokouluttajamme. Päivän aikana pääsemme tutustumaan pilottivaihettaan vahvasti elävän uuden valmennusjärjestelmän mukaisiin AVA2-sisältöihin ja pohtimaan seurojen valmennustoiminnan kehittämisen mahdollisuuksia sekä keskustelemaan järkevien treenikäytäntöjen vaikutuksesta valmennustoimintaan.

Kirsikkana kakun päällä - osallistumalla tilaisuuteen saat uusien ajatusten lisäksi suoritusmerkinnät järkevien treenikäytäntöjen ja seuran kehittämisen AVA2-sisällöistä! Suoritusmerkintä koskee vanhan koulutusohjaajan perus- ja/tai jatkokurssin tai uuden AVA1-kokonaisuuden käyneitä valmentajia.

Tervetuloa sankoin joukoin ottamaan valmentajakoulutuksen tulevaisuus vastaan!

Ilmoittaudu mukaan täällä - lomake on auki 26.9. asti: http://bit.ly/minnemenetsagi

PS. Valmennusasiat ei tällä hetkellä kolahda? Ei hätää! Samassa tilaisuudessa on myös mahdollisuus keskustella Putkeen!-lehden tulevaisuuden näkymistä!

PPS. Kovakkeessa tapahtuu syksyn aikana muutakin - tulossa mm. koko Suomen kattava AVA-kiertue sekä laajempi katsaus tulevaisuuteen - stay tuned!