Vastaa tutkimuskyselyyn!

Kaikki tutkimukseen liittyvät tiedustelut pyydetään osoittamaan suoraan tutkimuksen toteuttajalle (yhteystiedot alla). Suomen Agilityliitto toimii vain tiedonvälittäjänä.

"Hei, olen vaasalainen agilityharrastaja Meeri Koski ja teen aluetieteen pro gradu -tutkielmaa Vaasan yliopistoon työnimellä 'Agilityn harrastusmatkustaminen Suomessa'. Tutkin gradussani agilityharrastajien kulkutapavalintoja ja mm. matkojen pituuksia harrastuspaikalle. Vastaavaa tutkimusta on aikaisemmin tehty ainakin jalkapalloharrastuksen osalta."

Vastaa kyselyyn tästä: https://webropol.com/s/agilitynharrastusmatkustaminen

Kaikkien vastaajien kesken arvotaan 2 x 30 € lahjakortteja SporttiRakkiin! Arvontaan osallistut vastaamalla erilliseen kyselyyn, johon pääset lähetettyäsi vastauksen tutkimuskyselyyn. Kysely on auki toukokuun loppuun saakka.

Huomioithan vastatessasi, että

• Koronaviruspandemian vuoksi agilityyn liittyvä harrastusmatkustaminen on monella vähentynyt tai loppunut kokonaan. Vastaathan kyselyyn kuitenkin sen mukaan, miten toimit agilityn harrastusmatkoillasi normaalitilanteessa (ennen rajoituksia).
  • Kyselyssä keskitytään harrastusmatkoihin, jotka suuntautuvat agilityn harjoituspaikalle, esimerkiksi halliin tai kentälle. Kyselyssä ei käsitellä kilpailumatkoja. Jos käyt useilla eri harjoituspaikoilla, vastaathan sitä harjoituspaikkaa koskien, jolla käyt eniten tai jonka koet pääasialliseksi harjoituspaikaksesi.

Kiitos vastauksestasi!

Meeri Koski