Vuoden 2024 para- ja senioriohjaajien valmennustuki haettavissa

Kuva: Jukka Pätynen/koirakuvat.fi

Vuoden 2024 valmennustukea yli 50 vuotiaiden senioriohjaajien ja paragilityn erityisluvan omaavien ohjaajien valmennukseen voi hakea tällä lomakkeella.

Tänä vuonna painotamme tuen jaossa erityisesti harrasteurheilua. Valmennustapahtumat, joiden ulottuvilla on mahdollisimman laajasti alueen seniori- ja paraohjaajia, riippumatta ohjaajien tavoitteista tai koirakon kilpailullisesta tasosta, ovat etusijalla. Jaossa huomioidaan myös valmennustapahtuman yhteisöllisyys, arvostamme seurarajat ylittävää yhteistyötä ja koko päivän tai viikonlopun tapahtumia, joissa tuen kohderyhmiin kuuluvilla ohjaajilla on myös mahdollisuus yhteisen ohjelman lomassa tutustua toisiinsa ja luoda jatkossa harrastustaan hyödyttäviä yhteyksiä. Lisäksi jaossa huomioidaan etuna tapahtumapaikan esteettömyys ja saavutettavuus myös paraohjaajille.Tuen jaettaessa huomioidaan kuitenkin kaikki para- ja senioriohjaajiin kohdistuvat valmennukset, joten kannattaa hakea tukea myös tapahtumille jotka eivät ehkä täysin täytä edellä mainittuja kriteerejä.

Tuen hakulomake on avoinna 22.3. saakka ja hakijoille ilmoitetaan tuloksista 1.4. mennessä.

Lisätiedot para- ja seniorityöryhmältä: paragility (at) agilityliitto.fi