PrimaDogin ja Suomen Agilityliiton monivuotinen yhteistyö saa jatkoa

PrimaDog jatkaa Suomen Agilityliiton pääyhteistyökumppanina myös vuonna 2024. Yhteistyösopimuksen tarkoituksena on edistää ja kehittää agilityurheilua, -liikuntaa ja -harrastustoimintaa. Toiminnan perustana on ihmisten ja koirien fyysinen, psyykkinen ja sosiaalinen kehittäminen sekä lisäksi hyvän koiranpitotavan ja koirien kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin edistäminen.

PrimaDogin Brand Manager Katri Kurki on mielissään yhteistyön jatkosta.

- Jatkamme ilolla SAGIn pääyhteistyökumppanina jo kuudetta vuotta. Haluamme ennen kaikkea tukea agilitytoimintaa, tarjota koiran ravitsemus- ja ruokintatietoutta sekä vaikuttaa koirien hyvinvointiin laadukkaan ruuan kautta. PrimaDog tarjoaa huolettomia ja helppoja valintoja koiraystävän hyvinvoinnista huolehtimiseen, olipa kyseessä sitten aktiivinen harrastushaukku tai kotona viihtyvä sohvanvaltaaja. Monenlaista mukavaa on taas kehitteillä, pysykää kuulolla, Kurki iloitsee.

SAGI ja PrimaDog toteuttivat marraskuussa 2023 agilityn harrastajille kyselyn, joka keräsi upeat yli 750 vastausta. Kyselyssä kartoitettiin mm. PrimaDogin tuotteiden tunnettuutta sekä millaista yhteistyötä SAGIn ja PrimaDogin välillä haluttaisiin nähdä. Kyselyn tulokset osoittivat yhteistyön olevan arvostettu myös agilityn harrastajien keskuudessa ja antoivat hyviä eväitä sen kehittämiselle.

Myös SAGIn toiminnanjohtaja Tytti Käyhkö kommentoi ilahtuneena solmittua kumppanuutta.

- Olemme erittäin iloisia päästessämme jatkamaan loistavaa pääyhteistyökumppanuutta. Viime syksynä PrimaDogin kanssa toteutettu kysely nosti esiin tärkeitä näkökulmia ja tänä vuonna pääsemmekin hyödyntämään saatuja vastauksia yhteistyön kehittämisessä yhä antoisammaksi, Käyhkö toteaa.

Tutustu PrimaDogiin: https://www.primadog.com/

Samalla myös kolme muuta loistavaa yhteistyökumppanuutta saavat jatkoa, kun Non-stop, Jakke-lisäravinteet ja SporttiRakki ovat kaikki solmineet vuodet 2024-2025 kattavat yhteistyösopimukset SAGIn kanssa. Tutustu lisää SAGIn yhteistyökumppaneihin: Yhteistyökumppanit.