Tervetuloa SAGIn syyskokoukseen Turkuun!

KUTSU SUOMEN AGILITYLIITON SYYSKOKOUKSEEN

Aika:    Lauantai 23.11.2019  valtakirjat klo 9.00–9.45 ja kokous klo 10.00

Paikka: Holiday Club Caribia, Kongressikuja 1, 20540 Turku

Osallistuminen

Liiton kokouksessa puhe- ja äänioikeus on jäsenyhdistyksellä, jonka hallitus on hyväksynyt jäseneksi ennen liiton kokouksen ajankohtaa. Edellisen toimintakauden jäsenmaksun laiminlyöneellä jäsenyhdistyksellä on puhe- ja läsnäolo-oikeus liiton kokouksessa, mutta ei äänioikeutta.

Liiton kokouksessa jokaisella äänioikeutetulla jäsenyhdistyksellä on yksi (1) ääni.

Sen lisäksi kullakin jäsenyhdistyksellä on enintään neljä (4) lisä-ääntä, joiden määrä perustuu jäsenyhdistysten jäsenten liiton edellisen toimintakauden aikana maksamien henkilölisenssien määrään (äänioikeusluokka) seuraavasti:

* 1-10 henkilölisenssiä yhteensä yksi (1) lisä-ääni
* 11-50 henkilölisenssiä yhteensä kaksi (2) lisä-ääntä
* 51-100 henkilölisenssiä yhteensä kolme (3) lisä-ääntä
* yli 100 henkilölisenssiä yhteensä neljä (4) lisä-ääntä.

Jäsenyhdistyksen puhe- ja äänivaltaa liiton kokouksessa käyttää jäsenyhdistyksen valtuuttama edustaja. Kukin valtuutettu voi edustaa vain yhtä jäsenyhdistystä. Liiton hallituksen jäsenillä, kannatusjäsenillä, kunniapuheenjohtajalla, kunniajäsenillä ja muilla luottamus- ja toimihenkilöillä on kokouksessa läsnäolo- ja puheoikeus.

Valtakirjojen tarkastaminen suoritetaan klo 9.00 alkaen.

Jäsenyhdistys voi valtuuttamansa edustajan lisäksi lähettää kokoukseen useamman osallistujan, joilla on vain läsnäolo-oikeus kokouksessa.

Ilmoittautuminen

Jäsenyhdistyksen edustajan ja muiden mahdollisten osallistujien nimet tulee ilmoittaa etukäteen viimeistään 16.11.2019 mennessä linkistä:

Ilmoittautumislinkki kokoukseen

Etäosallistuminen

Etäosallistumisesta kiinnostuneen jäsenyhdistyksen tulee ilmoittautua yllä olevan ilmoittautumislinkin kautta 16.11.2019 mennessä.
Etäosallistumisen toteutumisesta tiedotetaan ilmoittautuneille 20.11.2019 mennessä. Mikäli se toteutuu, on etäosallistujien lähetettävä valtakirjat sähköpostitse Agilityliittoon, os. toimisto@agilityliitto.fi, viimeistään 22.11.2019. Kokouksen tulevat jäsenyhdistysten edustajat voivat tuoda valtakirjan tullessaan kokoukseen. Valtakirja löytyy tästä linkistä.

Käsiteltävät asiat

Liiton syyskokouksessa käsitellään liiton säännöissä 9 §:ssä mainitut asiat sekä viimeistään kaksi (2) viikkoa ennen kokousta toimitettavalle esityslistalle merkityt muut asiat.

Jos liiton jäsen haluaa jonkin asian liiton kevätkokouksen käsiteltäväksi, tulee siitä ilmoittaa kirjallisesti hallitukselle viimeistään kolme viikkoa ennen kokousta (2.11.2019 mennessä) sähköpostitse osoitteeseen hallitus@agilityliitto.fi tai postitse Suomen Agilityliitto, Valimotie 10, 00380 Helsinki.

Lisätietoja kokouksesta löytyy liiton säännöistä.

Kokouksen kutsu, esityslista ja muut materiaalit löytyvät oheisen linkin takaa.  Tiedostot löytyvät myös tämän uutisen liitteenä.

Agilitygaala 2019

Syyskokouksen yhteydessä järjestetään lauantaina 23.11. agilitygaala, jossa juhlitaan vuoden 2019 saavutuksia. Gaala alkaa klo 18.00 Hotel Caribian juhla kabinetissa. Gaalaan ovat tervetulleita mukaan kaikki agilityn harrastajat ja ystävät. Illalliskortti 50 e, joka sisältää menu-illallisen. Ilmoittautua voit gaalaan oheisella linkillä Ilmoittautuminen agilitygaalaan

Lämpimästi tervetuloa toivottaa:

Suomen Agilityliitto, Hallitus