Vuoden 2018 EO-karsinnat, SM-kilpailut ja maajoukkueen karsintakilpailut

EO-karsinnat ja Halli-SM -kilpailut 2018

Vuoden 2018 European Open karsintapaikat ja -ajat ovat varmistuneet. Vuoden 2018 EO-joukkueen karsinta käynnistyy jo marraskuussa Pietarsaaren Tellus-hallilta ja tammikuussa karsintakilpailut käydään Liedossa, jossa kilpaillaan sekä TSAU:n että ATT:n halleissa saman päivän aikana kaikkien säkäluokkien karsinnat. Karsinnat huipentuvat Vantaan Racinel Areenalle maaliskuussa. Helmikuussa kilpaillaan Halli-SM:t mahdollisesti Olympiakomitean SM-viikon yhteydessä. SM-viikon tarkkaa ajankohtaa ja paikkakuntaa ei ole vielä julkaistu.

EO-karsinnat 2018
18.-19.11.2017 Pietarsaari Tellus-halli
28.1.2018 Lieto sekä TSAU:n että ATT:n halli

24.-25.3.2018 Vantaa Racinel Areena

HalliSM
Helmikuu 2018, paikka avoin

Osallistumisoikeus EO-karsintoihin määräytyy samalla tavalla kuin vuoden 2017 EO-karsinnoissa. Karsintoihin saavat osallistua kilpailuun ilmoittautuneista koirakoista rankingin mukaisesti 160 parasta koirakkoa / säkäluokka.

SM-kilpailut 2018
Suomenmestaruudesta kilpaillaan pääkaupunkiseudulla 16.-17.6.2018. Kilpailun järjestäjinä toimivat Helsingin Agility Urheilijat ry, Itä-Helsingin Agilityharrastajat ry ja Järvenpään agilityurheilijat ry. Tarkempi kilpailupaikka varmistuu kevään 2017 aikana.

Maajoukkuekarsinnat 2018
Suomen Agilityliitto järjestää maajoukkuekarsinnat Racinel Areenalla Vantaalla 30.6.-1.7.2018. Aikaisempaan kilpailuformaattiin, pistelaskuun ja osallistujamääriin tulee pieniä muutoksia, joista tiedotetaan viimeistään toukokuun 2017 aikana.