SAGIn syyskokouksen 25.11.2017 esityslista ja muu kokousmateriaali

Aika               25.11.2017 klo 10.00
Paikka           Cumulus Resort Aulanko, Hämeenlinna

Aikataulu:
Klo 9.30       Valtakirjojen tarkastus. Valtakirjan löydät tästä linkistä.
Klo 10.00      Syyskokous 2017
Klo 12.00      Lounastauko
Klo 12.45      Kokous jatkuu

Klo 18.00 - 24.00   Agilitygaala Cumulus Resort Aulangon Tawasti-salissa.

Kokouksen esityslista ja kokousmateriaalit:
Kokouskutsu
Esityslista
Syyskokouksen liitteet (.zip tiedosto)

Ilmoittautuminen syyskokoukseen ja etäosallistumiseen tästä linkistä.

Etäosallistuminen

Jäsenyhdistyksen, joka haluaa osallistua kokoukseen etäyhteyden kautta, tulee ilmoittaa siitä oheisen ilmoittautumislinkin kautta 12.11.2017 mennessä. Mikäli kiinnostusta etäosallistumiseen on, selvitetään kokouspaikan tekniset edellytykset sen toteuttamiseen.

Etäosallistumisen toteutumisesta tiedotetaan ilmoittautuneille 18.11.2017 mennessä. Mikäli se toteutuu, on etäosallistujien lähetettävä valtakirjat sähköpostitse toimistoon, os. toimisto@agilityliitto.fi 21.11.2017 mennessä.

Agilitygaala

Agilitygaala pidetään Cumulus Resort Aulangon Tawasti-salissa klo 18:00 alkaen. Gaalassa palkitaan vuoden agilityurheilija,  seura, seuratoimija, seuravalmentaja, nuori, paragilitaaja ja seniori. Palkittavat tullaan valitsemaan SAGI:n jäsenseurojen sekä lisenssinhaltijoiden ehdotusten ja suositusten perusteella. Muistamme myös arvokilpailuissa menestyneitä ohjaajia sekä 1997 valmistuneita agilitytuomareita.

Tilaisuuden juontaa Outi Nuotio ja Ville Liukka sekä illan päätteeksi juhlavieraita tanssittaa bilebändi Partygators.

Illallismenu:
Savuporolla aateloitua suppilovahverokeittoa ja ohravatruska
Savustettua lohta, shamppanja-voikastiketta, porkkanakohokas ja tilliperunoita
Suklaafondant, vaniljakermaa ja mansikkaa
Kahvi/tee

Illalliskortin hinta 40 euroa. Illalliskorttitilaukset linkin http://bit.ly/gaala2017 kautta 19.11. mennessä.

Gaalaan ovat tervetulleita mukaan kaikki jäsenseurojen jäsenet, agilityharrastajat ja muut agilityn ystävät.

Majoitusvaraukset

Cumulus Resort Aulanko tarjoaa gaala- ja kokousvieraille tarjoushinnan majoituksesta seuraavasti:

• 1 henkilö 99€/yö
  • 2 henkilö 122€/yö

Majoitukset varattavissa p. +358 20 055 055 tai email my.reservation@restel.fi. Varausta tehtäessä mainittava tunnus ”Suomen Agilityliitto”. Tunnus on voimassa 17.11. asti.