Millaista tukea seurasi kaipaa uusien lajimuotojen koulutusten ja kilpailuiden järjestämiseen?

Agilityliitto suunnittelee toimintavuotta 2024 ja kaipaa seuroilta mielipiteitä ja kokemuksia uusista lajimuodoista. Millaista tukea seuroissa kaivataan, jotta hoopers-, gamblers- ja snookerkoulutusten ja -kilpailuiden järjestäminen olisi mahdollisimman houkuttelevaa ja helppoa? Miten Agilityliiton kannattaisi järjestää omia aiheeseen liittyviä koulutuksiaan, jotta niistä olisi seuroille mahdollisimman paljon hyötyä?

Vastaa uusien lajimuotojen tarvekyselyyn täällä

Kysely on auki 15.10.2023 saakka ja se on lähetetty seuroille suoraan myös sähköpostitse 13.9. Kysely on jaettu viiteen eri osa-alueeseen, joista jokaiseen voi kirjoittaa myös vapaan kommentin:

1. Seuran tiedot
  2. Gamblersin tarpeet
  3. Snookerin tarpeet
  4. Hoopersin tarpeet
  5. SAGIn valtakunnallisen koulutustoiminnan kysely

Lisätietoja uusista lajimuodoista ja kyselystä antavat koulutus- ja hooperstoimikunta.

• gamblers ja snooker: koulutus-tmk@agilityliitto.fi
  • hoopers: hoopers@agilityliitto.fi

Lue myös heinäkuussa julkaistu Tilannekatsaus hoopersin kehitykseen lajiliitossa.