Vielä ehdit mukaan - TopTeamin hakuaikaa pidennetty 30.9. asti

Onko sinulla tavoitteita? Onko sinulla unelmia? Haluatko kehittyä agilityurheilijana tai valmentajana?

TopTeam kehittää, vahvistaa ja innostaa - vielä voit hakea mukaan vuoden 2024 valmennuskokonaisuuteen!

TopTeam on Agilityliiton valmennuskokonaisuus tavoitteellisille ja potentiaalisille koirakoille, jotka ovat valmiita sitoutumaan omaan kehitykseen kokonaisvaltaisesti. Opit onnistumaan rutiininomaisesti, löydät avaimet suoritustason nostamiseen kohti arvokisamenestystä ja verkostoidut samanhenkisten harrastajien kanssa! Näitä oppeja voit myös helposti viedä omaan seuraan ja auttaa muita kehittymään.

TopTeam 2024 sisältää aiempia vuosia enemmän ohjelmaa ja materiaalia leiriviikonloppujen ohella. Ilmoittautuminen on auki 30.9.2023 saakka.

Hae mukaan tällä lomakkeella

Miksi kannattaa hakea varsinaista koirakko- tai varakoirakkopaikkaa TopTeamiin?

• olemalla mukana koko kauden sinulla on aina paikka leireillä joko koirakkona tai kuunteluoppilaana
  • olet oman alueen tiimisi Facebook-ryhmän jäsen, saat tietoa, voit keskustella ja saada tiimiläisten tukea
  • sinulla on leireillä oma pienryhmä, jonka jäseniin on helppo tutustua, saada apua ja tukea myös TopTeamin ulkopuolella oman aktiivisuutesi mukaan
  • valmennuksissa on punainen lanka, valmentajat seuraavat sinun kehitystäsi ja saat henkilökohtaista palautetta ja neuvoja omaan treeniin ja kotitehtäviä leirien väleille
  • koirakkopaikalla voit keventää varsinaisen koiran rasitusta käyttämällä jonkun treenin toiselle koirallesi tarpeen mukaan
  • voit osallistua kuunteluoppilaana vaikka koirasi on estynyt osallistumasta. Voit myös osallistua koirattomiin treeneihin, saada ohjeita omiin treeneihin väliajoille ja myydä koirapaikkasi.
  • sinulla on pääsy kaikkiin materiaaleihin, harjoituksiin ja etätapaamisiin
  • saat TopTeam t-paidan ja mahdollisuuden tilata muita laadukkaita treenivaatteita TopTeam-logolla
  • UUTTA: pakettiin kuuluu myös kuusi etäluentoa erilaisilla valmentautumista tukevilla teemoilla. Luennot ovat katsottavissa myös uudestaan koko kauden.

Etäluentoaiheet:

• psyykkinen valmentautuminen
  • lämmittely ja jäähdyttely osana suoritusta ja palautumisen merkitys
  • ravinnon merkitys valmentautumisessa ja kilpailemisessa
  • koiran fyysinen kunnon rakentaminen
  • KV-tason kilpailijan puheenvuoro - miten kausi rakentuu
  • vammojen ehkäisy
  • ohjaussunnitelmat huomioiden omat ja koiran vahvuudet ja heikkoudet

Lue myös alkuperäinen hakuilmoitus: TopTeam kehittää, vahvistaa ja innostaa - hae mukaan vuoden 2024 valmennuskokonaisuuteen!

Lisätietoja antaa tarvittaessa mielellään Agilityliiton koulutustoimikunta: koulutus-tmk@agilityliitto.fi